mandag 29. mars 2010

Ikke gjort mye i dag



Jah, idag har vell jeg og Kristoffer ikke gjort så mye vell. Når var det jeg stod opp? Kl 14.00. hehe :P Jah, også var det "frokost" også ikke så mye mer. Jeg fikk æren å farge håret til Julie (søstra til Kristoffer) og den fargen var egentlig ganske fin den. Også dro jeg og Kristoffer dro til mormora til Kristoffer. Der skulle Kristoffer hjelpe henne med noe stømgreier. Hun hadde jo vært så snill og steke vafler. Jeg som elsker vaffler ble ikke akkurat lei meg for det :P

Også var det å se på hotell cæsar og farmen og jeg ser ikke på noe av det egentlig, men men. Også er det noe jeg tenker på hele tiden er: Hva skal jeg ha på meg på Torsdagen? Har snakka med Kristoffer og Carro og kom fram til at det må bli 50-talls klæra mine. Tror det treffer midt i blinken på den dagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar