fredag 26. mars 2010

!!Påskeferie!!



Jah, nå er det fredag og der er påskeferie! Det er egentlig veldig deilig. I hele ferien skal jeg være sammen med Kristoffer hele dagen. Det kommer tilå bli så koslig! Torsdagen er det skjærtorsdag og da blir det tur til Strømstad vettu med alle ræggræna :P Gleder meg veldig. Jeg, Kristoffer og Carro skal i alle fall dra sammen, men veit ikke om det blir flere som blir med i bilen. Kristoffer er den som kommer til å kjøre bilen.

Gjett hvam bil vi kommer til å kjøre med a? Det blir den berømte Volvo Amazon med noen fine farger. Jeg syns den bilen er kjempe fil og kul :P Det kommer til å spilles mange fine sanger i den bilen vettu :P Vi alle møtes på Hovland bensinstasjon der alle som vil bli med å kjøre den blå-grønne veien eller som vi kaller den smugleveien :P For å si det sånn så er dett ikke noe tollere der i det hele tatt :P

Den dagen er det nesten bare gamle biler som farter :P Det jeg ikke liker er at russen lissom skal styre hele dritten, de har jo ikke noe med det i hele tatt. De er jo bare russ da. De forsinker hele kolonekjøringa for enten begynner en motor å kokeover eller så begynner ett eller annet å brenne. Også lurer jeg fælt på hva jeg skal ha på meg den dagen også. Hmmm? Jaja, får snakke med Carro om det.

Også på Fredagen skal jeg og Kristoffer skal til Eggedal som ligger i motsatt av Norifjell. Også skal vi være der til Mandag. Jeg får vell skrive om hver dag som kommer fram over, i allefall de viktigste dagene ;) :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar