torsdag 25. mars 2010

Skole, ingen Carro og Biler!




Jah. nå sitter jeg på skole helt alene, ingen carro som er ved siden av meg -_- Jeg sitter på nettet og ser på fine biler som er tatt ved Fønix i Halden
( www.nostalgia.no )Der ser du til og med bilen til Kristoffer (Alf) :P Hehe, regnbuens bil :P

Jeg finner mange fine bilder og kjoler Carro :P hehe. Snart er det bil sesong igjen også. Også så jeg Anders ;) hehe. Det er da en venn av meg og Kristoffer ^^ Nå så jeg faktisk Toyotan hannes også :P hehe. jah, som dere skjønner gjør jeg ikke så veldog mye på skolen, men jeg får inspirasjon til det brudeprosjektet vi skal ha nå litt frammover.

Da har selvfølgelig vi og Carro valgt 50/60 tallet :P Gleder meg veldig til vi skal begynne ordentlig med oppgaven :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar