onsdag 24. mars 2010

! Mhm !


Jah, dagen i dag har ikke vært så veldig kult. Har bare hosta og dratt inn snørr, halsen er heller ikke noe akkurat nå. Vi hadde sanfunnsprøve i dag og veit ikke akkurat om det blir topp karakter, men håper på at det i alle fall blir en 3er da :P

Når jeg kom hjem var jeg ganske sliten og heldig vis satt Ingrid og Elias foran tv. Jeg skulle være barnevakt til mamma kom hjem fra jobben. Til middag ble det spagttig og kjøttsaus. Ikke akkurat det jeg elsker mest av alt på denne jord men det gåt ned.

Ellers satt vi på rompa og titta på tv. Også tok jeg en deilig dusj og nå sitter jeg her i bokseren og t-skjorta til min kjære <3 Nå er det snart helg og ferie :P Weeee!!!!

2 kommentarer:

  1. Se der ja, for en fin bakgrunn du har funnet til bloggen din. Akkurat deg det. God bedring da, jenta mi.
    Klemmer i massevis.

    SvarSlett
  2. Hehe. tusen takk! Likte bakgrunnen veldig godt! :)Og takk for det ^^

    SvarSlett