onsdag 10. mars 2010

!!! 18 ÅR !!!





Jah, i går ble jeg 18 år. Mærka ikke akkurat så veldig mye forskjell men. Det er jo stas og ha bursdag ^^ På skolen gikk nesten dagen som før men litt mer oppmerksomhet :P hehe. Etter skolen gikk jeg hjem og spiste litte granne mat. Men i fem tiden skulle Kristoffer <3 komme til meg. Det var veldig hyggelig å se kristoffer igjen da ^^

Når vi kom hjem til meg så satte vi oss med og slappet av. Plutselig gikk Kristoffer og når han kom tilbake hadde han en liten gave i hånda og den var vist til meg :O Jeg trodde at jeg hadde fått bursdagsgaven min jeg da men neida, det hadde jeg ikke. Når jeg pakket den opp var det en liten eske fra gullsmeden, når jeg lokket påå den var det et NYDELIG smykke i den.

Kristoffer forklarte hva smykke bestod av: Selve kjedet var sølv, og det satt en diamant :O på smykket og det som holdt det smykket var hvitt gul. Jeg trodde ikke det var sant jeg assa! Blei skikkelig skjokka. Men FYYYYY det var fin assa!! TUSEN TAKK GUTTEN MIN FOT DET NYDELIGE SMYKKET!!!!!

Mamma og pappa hadde bestemt at vi skulle ha pizza til middag siden jeg hadde bursdag. Ca en time etter middagen bestemte jeg og Kristoffer at vi kunne gå på Stallen en liten tur. Jeg ble faktisk 18 assa!:P Der satt jeg og Kristoffer. Det var veldig koselig at vi to satt der alene bare vi to <3

Vi satt der vell til kl 22.00 og det var da det stengte. Når vi kom hjem gikk vi ned på tommet og satte på tv'en. Jeg var så heldig at Kristoffer skulle sove hos meg ^^ Jeg ble veldig glad når jeg fikk vite det ^^ Den dagen var bare knall fin ^^
Jeg elsker deg Kristoffer <3

Linni

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar