torsdag 4. mars 2010

Kjedelig!!



Jah, nå sitter klassen og jeg sitter på at datarom og gjør ingen ting. Sitter ved siden av Carro og det er veldig koselig ^^ Denne dagen kommer til å bli kjempe kjedelig! Vi har begynt med et prosjekt som går ut på at vi skal finne masse stoff om å lage en helt egent frisør salong. Jeg er på gruppe med Safa, Stine og Mc.

Syns det ikke er noe moro i det hele tatt. Heldigvis tror jeg at vi skal ha Eva etter på. Det er vell den snilleste læreren på dene skolen også vell ^^ Vis ikke vi skal ha ho kommer vi til å ha Inger og en som heter Karen! VIL IKKE!!!! Men etter skolen skal jeg være med Anne-Matrhe hjem fra skolen og det kommer nok til å bli moro det. Kommer tilø å skriver om det i kveld vell :P

Vi alle syns at når det gjelder den oppgaven skulle vi valgt selv hvem vi skulle være på gruppe med. Det er ikke nor moro å være på gruppe med noen som vi aldri henger med. Jeg sier ikke at de er greier som jeg er på gruppe med for det er de ^^ Men nå slutter timen så da er det bare tilø å slutte og skrive.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar