tirsdag 2. mars 2010

Det var moro helt til det skjedde!




I går skulle jeg egentlig sove hos Carro. Gikk hjem fra skolen, spise og ordna oss mye, sminka oss og alt. Det var koslig. Sminken er inspirert av 50-tallet. Vi fikk en nettside av en utplaseringstudent. Den siden digga jeg, kommer nok til å se mye innpå den gitt. Men utover kvelden begynte jeg å føle meg veldig kvalm egentlig. Men brydde meg ikke så ille. Vi satte på ne film og den var veldig morsom.

Når filmen var ferdig var jeg så kvalm at jeg så til carro at jeg måtte bare på do. Det var akkurat det også bebynte jeg å kaste opp. Ikke noe særlig kult å gjøre det borte heller da. Så jeg måtte bare ringe til mamma og be henne hente meg. Det er egentlig ganske ukult å bli syk borte hos andre. Jeg ble vell hentet rundt 23.30. Heldig vis er mamma lenge opp så det var ikke noe farlig med å ringe ho.

Så jeg har vært hjmme fra skolen i dag jeg da,overlevde men har jo ikke akkurat gjort så mye. Vaska litt på kjøkknet også har jeg tatt rommet, og for å si det slik trengtes det veldig godt ;) hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar