onsdag 3. februar 2010



Torsdag 28.01.10

Var Carro med meg hjem fra skolen. Før vi gikk hjem skulle jeg levere søknader til jobb. Carro holdt på å dø sidern vi gikk ganske mye! :P Jeg leverte søknader til følgende steder: Kiwi, Nille, Europris, Eurosko, Retro/Veramoda og G-sport. Jeg syns jeg var flink som klarte å surre meg til å gjøre det. Dagen før fant jeg ut at jeg ville farge håret svart, så jeg kjøpte svart hårfarge! Når vi kom hjem hadde Ida bursdags selvskap med noen veninner.
Man merker når unger kommer i tennårins alderen.

Når vi kom hjem begynte vi å lage oss noe middag og det ble å avansert middag lapskøvs på boks! :P Men føs vi begynte å varme den opp satte i hårfargen i hodet! :P Så gikk vi ned og satte på TV. Ingrid fikk lov til å bli med oss ned, for jeg tror ikke det var så moro å sitte å høre på de jentene sitte å fnise av ingen ting.

Så var det på tide å skylle ut hårfargen. Den ble svart! :D Når klokka nærmet seg halv åtte var det å gå opp for å se på 4-stjernes middag. Men det gikk begynte jeg å klippe Ingrid, mamma sa at ho trengte en klipp. Det ble også til at jeg klippte Elias også! Når jeg var ferdig med deg måtte jeg også klippe luggen til Carro! Ble egentlig bra det! Denne dagen var veldig koselig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar