lørdag 27. februar 2010

!!! FRI !!!




Jah, nå er jo ferien over straks. Mandagen begynner skolen igjen. Men det har vært såååå deilig å koble ut fra skolen en liten stund. Hele ferien har jeg vært sammen med Kristoffer ^^ , det har vært ganske koselig :) Blitt mye soving. Det er deilig å sove lenge og er utvilt.

Jah, når jeg har vært i Oslo er det ikke så veldig mye å gjøre. Vært innestengt på ett rom på 2,5 x 2,5 og det er ikke akkurat stort. Det er egentlig ganske kjedelig å sitte der alene. Litt teori ble det, men veldig vanskelig å begynne å lese.

Ellers har jeg ikke gjort så mye. Kristoffer har jo jobba mens jeg har hatt ferie og han står opp kl 05.30. Jeg syns det er egentlig ganske tidlig, jeg har jo våkna når vekkelokka ringer. Men jeg sover fort når Kristoffer har gått til jobb. Men det er alltid koselig at han kommer hjem igjen da.

Vi har kjørt litt med bilen våres, dratt på Bryn kjøpesenter og handla mat. Ellers har vi vell ikke gjort noe annet spesielt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar