mandag 15. februar 2010




Mandag 15.02.10

Idag skulle vi ha sånn bli ny dag på skolen. Det gikk ut på at man skulle gjøre noe med håret sånn at det syntes. Jeg tok med mamma i dag,og hun ble så fin! Ble egentlig veldig fornøyd med resultatet, det eneste som skulle vært anderledes var lugger men ellers bra! Fargene på mammas hår ble egentlig driit kult, veit ikke helt hva mamma egentlig syntes men ble stilig. Har også hatt kjøretime i dag, kjørte runt i Askim. Gikk vell egentlig greit det, kvelte motoren en gang bare. Når jeg kom hjem var det middag.

Etter middagen fant jeg, Ingrid og Elias ut at vi kunne jo gå på ski. Når vi hadde gått en stund kom også Ida Emilie ut. Da gikk bare jeg Og ida på ski bare oss to. Det var egentlig veldig koslig. Når jeg kom hjem var jeg veldig sliten egentlig. Da var det deilig å komme ned på rommet mitt og sette seg på pc!

1 kommentar: