lørdag 13. februar 2010


Fredag 12.02.10

Idag på skolen fikk vi besøk av en dama som drev med rastafletter og det var jo greit å lære det vell. Når ho hadde gått måtte vi fortsjette med fletting. Når dagen var over på skolen tok jeg å Carro bussen til Halden. Der sto Kristoffer og venta på oss ^^

Denne Fredagen skulle jeg Kristoffer og Carro på fest i Konsjø. Jeg og Carro sa til Kristoffer at vi egentlig var litt sulten, da var han så gentelmann at han betalte mat til oss! <3 vi dro en tur til Sarpsborg og kjøpte noe å drikke på.

Når vi kom til Halden igjen måtte jo sefølgelig jrg og Carro ordne oss til den kvelden. Heldig vis brukte vi ikke såveldig lagt tid. Da tro turen først til Tittut, der kompisen våres bor, for han skulle også på festen. Etter at vi hadde hentet han dro vi til Konsjø! Når vi kom var allerede festen igang. Festen varte langt ut på natt. Jeg og Kristoffer la oss rundt 02.00.

Kl 06.30 kom det to tullinger inn på rommet og ba oss om å stå opp, da ble egentlig jeg velig sur. Vekke oss på den måten, og såå tidlig da!! På lørdagen ringte pappa Kristoffer og sa at bilen min ikke ville starte og han hadde parkert ett sted. Da måtte vi jo dra for å ordne den da. Etter at det var gjort dro til Mysen for å levere Carro hjem. Resten av helga har egentlig jeg og Kristoffer bare slappet av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar