onsdag 10. februar 2010



Jah, i dag har vi hatt superlære, noe av det kjedligste jeg har hatt. Vi skulle lære åssen vi skulle lære. Når jeg kom hjem måtte jeg prøve å få opp døra på Maludun. Da var det å ta fram hårfønheren og føhne til den gikk opp også var det til å starte og det gikk veldig bra! Så fant jeg å søskna mine at vi skulle gå på ski en tur, vi gikk vell halv time eller to. Veldig fin tur, morsomt var det også. Mye fall og kanll. Men når vi kom inn hadde mamma laget hjemme laget kakkao! Det var bare såå godt med det når man var kald!

2 kommentarer:

  1. Flink du er da, jenta mi. Mamma er da snill, lager kakao og greier.
    Klem :O)

    SvarSlett
  2. OÆÆÆ!!!???!? Hva har du gjort med håret ???? Skinna på siden der???? Og turkis?? Du er kul å!!:)

    Så koselig på skitur med søskena!! Hærlige dere. Og deilig med kakao!! Hils gjengen:)
    Klem

    SvarSlett