onsdag 3. februar 2010



Tirsdag 02.02.10

Idag var jeg med Carro hjem fra skolen! Vi fant plutselig ut at jeg også kunne sove hos ho! Det gjorde jeg også! Når vi kom hjem til Carro var å sette på TV med en gang. Også måtte Carro sette på Hotel Cæsar vett (det ser ikke jeg på), så jeg tok med PC bort til der ho satt. Når det begynte å nærme seg middag fanr vi ut at jeg skulle ha hamburger (uten brød), potetstappe og pitabrød. Carro skulle ha det samma men ikke hanburgeren, men i stedet peppersaus.

Ho assa! ;) Middagen var veldig god da. Etter middagen gikk vi på rommet spilte litt kort og satte på en film. Filmen her så mye som Mrs. Doubtfire. Den filmen var veldig morsom! Mens jeg så på filmen sovna seff Carro da,jeg satt å så på filmen alene jeg da! *ler*

Klokka var ca halv åtte kom søstra og sa at 4-stjernes middag begynte. Da måtte vi sette filme på pause og se på det. Vi satte på te vann og tok frem noe knekkebrød og smør. Det satte vi og komla i oss og drakk te :P Når det begynte å bli kveld gikk vi tilbake til rommet og så ferdig filmen. Jeg var så trøtt at jeg søvna i tolv tiden, mens ho la seg i halv ett tiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar