torsdag 4. februar 2010


Torsdag 04.01.10

Idag har jeg vært hos thessa. Stakar typen hennes har slått opp og hun tar det ganske tungt. De var forlova med han også slo han opp. Og nå trenger hun sin bestevenn! Ho var hos meg på onsdagen også, og da var ho jo helt knust. Har skikkelig vondt av ho stakkar! Det har blir "noen" tårer etter at det ble slutt mellom dem. Jeg må si at jeg er litt simma på han. Men heldig vis er det litt humor i ho også nå i disse tidene ^^ Men vi satser på at ho finner en bedere gutt en han.

1 kommentar:

  1. Neimen jøssenavn ! Der så jeg at du også hadde en blogg:)

    Jeg er ikke helt god på disse data greine ! Desverre!!

    Håper det går bedre med venninna di nå da .. Usj, ikke morro!

    Stor klem fra tante!!

    KJEMPE fin bil forresten!!!

    SvarSlett