lørdag 30. januar 2010


Onsdag 27.01.10

Da hadde Kristoffer bursdag, han ble 19 år! Klokken 15.26 tok jeg toget innover til oslo. En time sener var jeg på Oslo S. Vi dro ditt kristoffer sover i ukedagene, der spiste vi litt mat. Så var det på tide å gi han bursdagsgaven. Bursdagsgaven hadde jeg pakket inn i en Ob-boks. Jeg hadde pakket inn 500 kr i to 200 lapper og en 100 lapp. Hver for seg sefølgelig også hadde jkeg også pakket inn to ob`er *fniser* Så satte vi på en film på PC. Plutselig fikk brannalarmen. FY fader jeg skvatt!

Nåtte hive på oss klær og løpe ut, men når vi kom til ytterdøra sto det en lapp med at forsvaret hadde øvelse der. Åååh! Den lappen hadde ikke vi sett vettu! HAHA! Så da gikk vi inn igjen, men brannalarmen gikk noen ganger etter det. Forsvarsøvelsen varte helt til halv tolv. Slitsomt. Jeg skulle sove over hos Kristoffer til TOrsdag, da måtte vi stå opp tidlig -_-' og det var litt slitsomt da.

Det var litt kaldt å gå til Oslo S den morgen. Toget til Kristoffer gikk 06.40 og toget mitt gikk ikke før 06.57. Måtte stå litt alene men overlevde det! OG når jeg skulle gå op toget fikk jeg også på feil avdeling, jeg gikk på ubetjent. Men men det gikk bra :P Når toget skulle ta opp følk på Ski kom en jenter fra parallel klassen min inn på toget. Ho satte seg et sete bak meg og vi snakket sammen helt til Mysen. Veldig hyggelig jente!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar