søndag 24. januar 2010


Denne helgen var kristoffer hos meg. Kristoffer kom til meg på fredags kveld, når kan kom hit var jeg så flink at jeg leste teori til bil (ikke akkurat det jeg foretrekker å lese men). Den kvelden satt vi alle i familien satt i stua, så på tv og spise en veldig god middag. På Lørdagen skulle jeg, Kristoffer og Carro på Bowling i Strømmen med en fra jobben til Kriatoffer med dama hannes. Han spiller vist Bowling på jernbanens sportsklubb så man veit hvem som vant da :P Var ikke akkurat den flinkeste til å spille, men var jo moro da! Men jeg vant ikke i det hele tatt! *ler* Etter at vi var feridg med å spiller spiste vi litt mat også gikk turen videre til Østfold igjen. Vi fant ut at Carro skulle sove hos meg. Men først skulle hun til en kompis og jah *fniser*. Men når det begynte å bli natt, kom ho hjem til meg. Veldig koselig den helga! :D¨

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar