onsdag 21. april 2010

YESSSS!!!!

Idag skulle jeg ta teoruprøva, fy søren jeg grua meg mye eller! Jeg var sikkert på at jeg skulle stryke. Jeg bruke faktisk en halv time, jah, det var lenge det assa. Men jeg ville være sikker på at jeg hadde svart riktig. Jeg var så sikker på at jeg skulle ha 8 feil, sikker på at jeg skulle stryke. Men når jeg tok avslutt kom det en tommel opp og sto gratulerer. Fader jeg ble glad assa!

Jeg måtte selvfølgelig sende melding til: Kristoffer, mamma, Tor, også ringte jeg pappa for han skulle hente meg. Når jeg kom til skolen så måtte jeg jo selvfølgelig si at jeg sto da :P Hehe! Så nå her jeg oppkjøringtime. Men den en hemmelig, det er noen få som veit det. Kristoffer veit det heller ikke :P Hehe!

Jeg vil at det skal være hemmelig, for den dagen jeg får lappen skal jeg kjøre til Kristoffer i Oslo! Den samma dagen assa :P Det blir spennende :P hehe. Jeg fikk vist lov til å låne bilden til Kristoffer (Amazon) :P hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar