fredag 16. april 2010

!! FREDAG, HELG !!



Endelig er det helg. Noen dager uten skole og det er deilig det. Heldig vis rakk jeg og carro å levere brudeprosjektet! Vi hadde alt det skriftlige igjen i dag men rakk det akkurat. Det som var teit var at skriveren på skolen ikke virka når vi skulle skrive ut det siste på oppgava -_- Da ble vi litt irriterte, men vi løste dette problemet også vi.


Vi bare leverte bare inn minnepennen vi da. Håper det er bra nok det da, håper på å få en bra karakter jeg (sikkert carro også). Veldig dpent på resultatet jeg da :P


Jeg var så heldig at Kristoffer henta meg på skolen i dag jeg da <3>


Jeg har også farga håret mitt nå, har blitt lysere *ler* Gidder ikke der etter veksten lengere, får jo ikke lov til å ta den på skolen i ett friminutt av læreren og det er jo litt teit da. Men men... Er fornøyd med den fargen jeg har nå jeg, det eneste jeg vil gjøre er å da noen mørke striper sånn at håret ser litt mærkere ut :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar