mandag 5. april 2010

Kristoffer-> Hjem->Hestene->Og kvels



Dag måtte jeg desverre dra hjem fra Kristoffer, skulle gjerne vært lengere sammen med deg Kristoffer <3 Pappa hentet meg etter at han henta Ida i Åmål. Jeg fikk lov til å øvelseskjære hjem og pappa overlevde faktisk. Jeg er ikke såååå dårlig til å kjøre da.

Når jeg kom hjem stekte pappa noen pølser til oss og det var egentlig veldig godt. Etter med noen gode pølse biter bestemte jeg meg for at jeg ville til hestene, det er lenge siden jeg har vært der. Tenk stakkars Princess har ikke blitt ridd på lenge.

Det som er så surt med at snøen har smaltet er at det blir så syyyyykt sølete og blir så mye leire. Så det var ikke akkurat så eneklt å pusse rein Princess. Også var det tis for ride tur da. Det var veldig koslig å ri igjen.

For å si det sånn så var ikke Princess akkurat enkelt å ri forde at det er litt lenge siden. Meeen...Når jeg var ferdig med å ri henne så skulle jeg ordne henne klart til å sette henne i boksen, når jeg satt salen på plass klarte jeg å "kutte" meg på fingeren. Det var ikke så deilig.

Når jeg kom hjem var middagen ferdig, det var kyllingfilè, ris, gulrøtter og sursøtsaus. Det var veldig deilig middag Mamma!! ^^ Også var det Himmelblå på tv i dag, fyyy det var spennende! :P hehe.

3 kommentarer:

  1. Bra du er fornøyd med maten;) Veeldig fine bilder, forresten.. Hvem er det som har tatt dem tro;)
    Glad i deg!

    SvarSlett
  2. Koselig å se deg på hesteryggen... Klem :O)

    SvarSlett
  3. Jah, maten var god! Og det selvfølgelig mammaen min som har tatt bilde av meg og princess ^^

    SvarSlett