mandag 26. april 2010






Fredag 23. Denne dagen hadde vi temtamen i norsk. Ble egentlig fort ferdig, var hjemme i 11 tiden. Men Kristoffer kom ikke før i halv 4 tiden. Jeg ville at det skulle se perfekt her når han kom. Det gjorde det ikke, mamma og pappa ville også at jeg skulle gjøre andre ting, så når han kom var jeg ikke ferdig med alt. Sååååå! Jeg sendte Kristoffer på butikken sånn at jeg kunne bli ferdig med resten.

Jeg tente stearinslys i hele huset og lager noe mat, men det var ikke middagen da. Jeg syns jeg var veldig flink i alle fall. Senere i kveld lagde jeg kylling, potet, grønnsaker og saus. Det ble kjempe godt! Denne kvelden ble veldig hyggelig! Vi var hjemme alene hele helga! Og det var veldig deilig!

Lørdag 24. Denne dagen skulle jeg og Kristoffer en liten tur til Halden. Først måtte vi en liten tur til Sarpsborg på Biltemaet. Også dro vi på Coop Obs! Etter at vi hadde handla gikk vi til den vogna med snulteringer.De er bare kjempe goode assa! Også dro vi til Halden. Der var vi en stund. Jeg måtte bytte lyspære på Toyotan til Kristoffer, og det er jo bare at jeg lærer det.

Det som er så dumt er at jeg satt inne i det fine været. Og det syns jeg er unødvendig når det er så fint vær. Men men. Men jeg var så heldig at jeg fikk lov til å bli med Torild og Julie til byn, i stede for at jeg måtte sitte å se på fotball. Vi dro på storsenteret. Julie skulle kjøpe en kjole til en komf. Vi gikk på Gina tricot og der var det salg.

Selvfølgelig måtte jeg kjøpe noe. Det kosta ikke så mye da, og det var jo veldig bra :P Jeg kjøpte meg en topp med ett veldig fint/kult mønster også en jah, hva heter det fornoe da? noe å ha på i alle fall :L *ler*


Når vi kom hjem måtte jeg begynne med middagen, det ble det samma som i går det, men det som var så fint var at middagen ble like god. Kristoffer likte maten veldig godt. På kvelden skulle jeg og Kristoffer reise til Halden igjen, det var fordi atter Rebecca skulle på ett eller annet. Så vi dro til Halden også til Lillestrøm også til Halden igjen. jeg og k fikk i alle fall en fin tur da^^

Vi var vell ikke hjemme før kl var halv to? Det var faktisk promille komtroll i Degernes den dagen også. Stakkar de polisa, det var ikke mange som kjørte på den tiden.

Søndag 25. hadde jeg og Kristoffer vært sammen i to år. Det er ganske lenge det! dagen startet med at jeg laget frokost. Det ble pytt i panne! Jeg syns jeg var flink jeg ^^ Veldig koslig Kristoffer <3>

Men, Jeg elsker deg like mye darling<3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar