mandag 19. april 2010

KOSLIG!!!


I dag ble Linda med meg hjem fra skolen. Det var kjempe koslig! <3 Vi var hjemme tidlig i dag, var hjemme litt over halv tolv. Vi har hatt heldagsprøve i Engelsk i dag se. Håper det gikk bra med denne prøve! Vi har vært flinke til å øve på teori til bil. Middagen var kjemnpe good! Vi hadde pannekaker og det er noe av det beste jeg veit i alle fall :P Tror Linda likte det også!

Vi dro en tur til hestene i dag også. Da kjørte vi scooteren. ikke at det er så veldig langt assa, det er bare 3 min å ga tror jeg. Men litt morsomt å kjøre mens noen sitter bakpå :P

Når Linda skulle hjem kjørte jeg henne ned til Esso. Har jo egentlig ikke lov til å ha noen bakpå så derfor er jeg litt diskre med det der

Også har jeg solgt scooteren!! Fader Da ble jeg glad assa!!! Da blir det mer penger til billappen! jeg er faktisk snart ferdig med den. Jeg har bare bykjørling, teori og oppkjøring! Det er ikke mye assa! Nå må jeg bare bestå teorin sånn at jeg kan få oppkjørings dato!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar