mandag 21. juni 2010

Weeeeeee!!!! :D


I dag hadde jeg og Therese avtalt av jeg skulle komme til ho. :) Gledet meg veldig. Når jeg stod opp, kom mamma ned og sa at ho syntes at jeg skulle dra til Sarpsborg. Ho hadde hørst fra en ho kjenner at de hadde en lærling som skulle slutte i september eller noe borti der.

Denne salongen het Choclade (tror det var sånn det skrives), der møtte jeg skjefen. Veldig hyggelig dame :) Når hun så at jeg drev med hest, begynte vi å snakke litt om det :)

Plutselig sa hun: "vil du had jobben da?" Jeg ble jo overlykkelig :P Selvfølgelig ville jeg ha den jobben! :D Jeg sa at siste skoledag var på onsdagen, så da ble min første jobbdag på torsdagen! Gud det var fort assa :P Gleder meg!

Men jeg skal ikke jobbe i den salongen, ho eide vist en salong til, den salongen het Crème Fraiche. Den ligger på Amfi borg! Så da kjørte jeg og Therese ditt da, for å se åssen salongen var :P Den var egentlig veldig fin :)

Så nå har jeg fått lærlingplass :D Ble veldig glad, og det ble andre også :) Til torsdagen skal jeg ta med Therese og klippe henne, men veit ikke helt åssen enda da :)

Det blir spennende å se åssen resultatet blir :P

Klem linni <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar