torsdag 17. juni 2010

:) :(


I dag hadde vi kose dag på skolen. Vi gikk på Kos for å spise pizza! Det var digg som søren. Må innrømme at jeg kommer til å savne de i klassen da :/
Som mange sier så er det veldig skjeldent at alle holder kontakt med alle. Har fri imorgen, mandag og tirsdag. Det er digg, men på onsdagen er det den siste siste skoledag. Da får vi vitnemåle mitt! Blir spennende å se karakterene mine!

Til Helgen blir det kjedelig, Kristoffer dro til Danmark i dag. Det er lærlingtur for alle på Lodalen tror jeg :) Håper han får det fint da :) Jeg får det ikke like fint.

Det er jo bare i helger jeg ser Kristoffer, så helga kommer til å bli ganske tom. Men men, kan endelig være hjemme en helg sammen med familien min :) På lørdagen skal jeg dra til Farmor og Farfar.! Det er lenge siden det! Kommer til å bli veldig koselig da :) <3

Klem Linni <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar