torsdag 16. september 2010

Alt for lenge!


Nå er det alt for lenge siden jeg har blogga, det er ikke bra. Nå skal jeg skjerpe meg! Det er jo egentlig veldig koselig å blogge også vettu :)

Jah, nå har det skjedd mye siden sist også da :)
Jeg har fortalt det med lærlingplass, og jeg jobber der enda. Det er ikke altid like lett der, men trives med de som jobber der :)

Jeg og Kristoffer har flytta sammen da, og det er jo veldig koselig! Vi har da flyrra til halden i ett søtt lite hus i skogen. Huset begynner å bli noen år, men legger ikke merke til det. Huset er ikke så veldig stort, men det er plass til to. Huset består av: et sove rom, bad, kjøkken et to små suer. Jeg syns vi ikke trenger noe større plass jeg, det er nok at å rydde i det lille huset!

Endelig har jeg ordentlige støtdempere på bilen. De var ødelakt en ør liten stund. De jynga og sto i uannsett åssen hullene og homplene så ut.

Jeg har også klippa håret, men det har sikkert de fleste fått med seg:)Men nå skal jeg spare til lenege hår igjen da :) Tror jeg ikkekommer på noe mer i farta, men kommer jeg på noe kommer jeg nok til å skrive ;)

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar